Jerusalema dance - challenge

Jerusalema dance - challenge.

Is de wereldwijde zomerhit van dit jaar jou bekend?

Durf jij de uitdaging aan te gaan? :)
Waag jij aan een danspasje? 

Je mag altijd jouw filmpje met ons delen.
 Kids Corner e-mail

Veel plezier!

Tekst: 
Jerusalema ikhaya lami.
Niglondoloze.
Zuhambe nami.
Zungangishiyi lana.
(x2)
Ndawo yami ayikho lana.
Mbuso wami ayikho lana.
Ngilondolonze.
Zuhambe nami.
(x2)
Ngilondoloze.
Ngilondoloze.
Ngilondoloze.
Zungangishiyi lana.
(x2)

Vertaling van de tekst:

Jeruzalem is mijn thuis.
Waak over mij.
Ga met mij op pad.
Laat me hier niet achter.
(x2)
Mijn plaats is niet hier.
Mijn koninkrijk is niet hier.
Waak over mij.
Ga met mij op pad.
(x2)
Waak over mij.
Waak over mij.
Waak over mij.
Laat me hier niet achter.
(x2)

De #JerusalemaDanceChallenge zorgt voor een golf van positiviteit over de hele wereld.
lees verder op Kerknet:


Reacties

Populaire posts